المشاركات

عرض المشاركات من فبراير, 2021

نيك الشحاتة من طيزها قصص سكس عربي

  الحكايه دي حصلت من أسبوع في مكان عملي وفي قهاوي حوالين الشركة بنجلس عليها ومقابله الاصدقاء و الموكلين ومايمنعش أصطياد النسوان للنيك انا بقعد علي قهوة سعيد وطوال القعدة بتيجي نسوان تشحت أشكال واللوان وفي اليوم دة لقيت واحدة جديدة جايه تشحت ولابسه عبايه سوداء ضيقه علي جسمها ومفصله جسمها كله بصراحه كانت مكنه شديدة قوي بزاز مستديرة كبيرة وقوام متختخ مليان وطيز كبيرة مستديرة مرفوعه لفوق وكس حيطلع من العبايه ولكنها كانت منتقبه حاطه علي وشها بيشه سوداء لاتظهر سوي عينين مكحلتين بالكحل ونظراتها كلها اثارة قربت من الترابيزة وقالت لي أديني حاجه لله أطلت النظر إليها وممدت يدي في جيبي واخرجت جنيه اعطيته لها فوجدتها تمسك ايدي وتقولي شكرا ربنا يسعدك قلتلها ويسعدك بس انت جديدة أول مرة أشوفك هنا قالتلي وكل يوم حتشوفني ...... كان يجلس معي محام صديق قالي الست دي كلها سكس ومن كلامها باين عليها لبوة ... قلت له ياريت دي مكنه عايز انيكها في طيزها شايف طيزها عامله أزاي ؟؟؟ قالي طيب شويه كدة ونشوف ...... واستمرينا في متابعتها والنظر إليها وبعد شويه جاء السيد ماسح الاحذيه الصعيدي وقال لي أيه يااستاذ عادل ...

انا وجدتي والشغالة قصص سكس عربي

  تبدأ قصتى مع النيك فى سن 17 سنة حين بدأت البلوغ وكنت فى شدة الهيجان لدرجة الجنون حتى أنى مجرد أن أرى فخذ أنثى يظهر من أى فتاة أجرى على الحمام لأقوم بممارسة العادة السرية وبدأت التحرش بفتيات الجيران اللواتى كن أيضا فى حالة هيجان مستمرة بسبب البلوغ المبكر وكنا نجد الفرصة حين نذهب الى الشاطىْ وننزل البحر وننتهز الفرصة بحجة لعب الكرة فى الماء ونمارس كل أنواع ألأحتكاك بأجسادهن العارية من الخلف وألأمام ونمسك بزازهن ونقبلهن وكانواي تركوننا نلعب باصابعنا فى أكساسهن من تحت الماء وكنا نخرج أزبارنا من المايوة (رداء البحر) وندسها فى فلقات أطيازهن ونظل نحك أزبارنا حتى ينزل اللبن الساخن ويندفع على أفخاذهن وطياذهن من الخلف وكانوا فى منتهى النشوة وكنت أشعر برعشة النشوة فى أجسادهن العارية فى البحر وكنا نظل لساعات نمارس التفريش وهو أحتكاك الزبر فى الكس من الخارج فوق المايوهات ولكننا كنا لانجرؤ على خلع ملابسنا خوفا من أن يرانا أحد ولكننا كنا مستمتعين بالنيك الخارجى لفترة ألى أن بدأنا لانكتفى بهذا وبدأت أفكارنا تطمح ألى تجربة النيك الفعلى الكامل وأن ندخل أزبارنا فى الكس ولكن هؤلاء الفتيات عذارى ويخش...

انا والارمله الخمسينيه المربربه قصص سكس عربي

  قبل ماحكي قصتي احب أعرفكم بإبطال القصه انا وائل دكتور عظام من مدينة نصر عمري 28 سنه رياضي وسيم جدا في يوم وانا في العياده دخلت عليا مريضه بوجع في قدمها اليمني اسمها نهال 51 سنه وعرفت دا وانا بسالها كمريضة عن حياتها المهم نسيت اوصفلكم نهال هي 171 سم ووزنها 85 ممتلئه قليلا في الأرداف صدرها ممتلئ فيها شبه كبير من ليلي علوي كشفت عليها وعرفت انها عندها اجهاد لانها بتروح تجري كتير في النادي طلبت منها راحه وكريمات هيموكلار ومساج خفيف قالت لي انها عايشه لوحدها ومعندهاش حد يعمل مساج طلبت منها اخلص العياده وتكلمني وانا اوصف لها كلمتني بالليل لما روحت وقالت لي دكتور انا مستعده للمساج بصراحه صوتها رقيق وانا اساسا بحب السن دا طلبت منها انها تضع الزيت علي رجليها من اعلي وركها وتدهن وتحرك أيديها وتحرك كمان براحه براحه وفضلت اشرح لها حسيت ان بتاعي وقف وسمعت نفسها بدا يعلي وحسيت انها بدأت تزوم وتنهج جامد طلبت انها تقابلني وحست أني هائج قالت لي دكتور انا تعبانه طلبت عنوانها ومن حظي الحلو انها جمبي في اول عباس اخدت عربيتي ورحت بسرعه وجدتها بقميص حرير فتحت لي وقبل اي حاجه سلمت عليها ببوقي علي بوقها ...

بنت الجامعة (قصص سكس عربى منتهى اللذة والمتعة)!!

  من حوالى 6 سنوات كانت مخلصة ثالثة ثانوى وجابها والدها فى زيارة عندى لانى كانت تربطنى بهم صداقة كبيرة من سنين طويلة . ولكن هذه البنت كنت أول مرة أشوفها لما كبرت المهم قضت يوم جميل ودخلت بعدها كلية خاصة كلها انجليزى . طبعا احتاجت الكمبيوتر بدأت احطلها عليه قواميس وبرامج تعليم انجليزى وهى بدأت تيجى فى الاجازة قبل بداية دراستها فى سنة اولى جامعة اتعودت عليها يوم بعد يوم حسيت انها طفلة جميلة مفيش جواها كدب ولاخداع كلها براءة طفولة شبه اتبنتها وخاصة ان اهلها كانوا بيطمنو عليها وهيه عندى بدات الدراسة كان عندها 3 ايام دراسة وباقى الاسبوع كانت بتبقى عندى طول النهار من الصبح لحد بالليل كنت باحاول اسعدها بكل شىء كنت باكون فرحان وهيه قاعدة قدامى تذاكر وأنا أجهز لها الغذاء وهيه اتعودت تحكيلى على كل حاجة فى حياتها زمايلها زميلاتها ونناقش كل حاجة مع بعض مرت الشهور وهيه بدأت تتعلق بيه وانا كل اللى بينى وبينها انها سيطرت على كل حياتي كان كل همى انى اخليها اسعد انسانة فى الدنيا مرت الشهور كانت بتيجى 4 ايام كل اسبوع كان تاخذنى بالحضن اول ماتيجى ولما تمشى تاخدنى بالحضن . وبعد 4 شهور كنت عامل لها عصي...

المهندس والارمله قصص سكس عربي

  كنت فى الرابعة والثلاثون من عمرى خريج كلية الزراعة جامعة الاسكندرية واعمل كمهندس استشارى بمديرية الاصلاح الزراعى هناك وكنت اعيش قصة حب عميقة شديدة لاتنفصم ابدا انا واحدى الزميلات كنا كمتزوجين اصلا معا فى الاعاشة والاقامة والعمل فقد كانت باستمرار عندى اواكون عندها وبحكم انى مقطوع من شجرة فقد كانت كل عائلتى اما هاجروا خارج البلاد او ماتو ا وهى ايضا تعيش بحياتهاوحيدة فهى نازحة من احدى االمحافظات البعيدة جدا عن الاسكندرية لكن ظروف عملها معى عمق العلاقة بيننا لابعد االحدود وقد كنت وسيم الشكل والبنيان العنترى والثقافة العالية فكنت متحدث لبق قريب بحديثى العذب لقلب المرأه قبل جسدها وكنت مخلص لمعشوقتى ايما اخلا ص والامر الدى جعلتى أصيب بحالة أكتئاب شديده نتيجة قصة حبى الفاشله والتى انتهت بزواج محبوبتى وسفرها الي الخارج مع زوجها بحيث لم يعد للقيانا معنى ولم يكلم أحدا الاخر اواخر الايام قبل سفرهافانعزلت عن الكون كله حتى عملى انقطعت عنه ونتيجةلانطوائى واعتزالى الناس سقطت صريع مرض الاكتئاب النفسى فى اقسى صوره والدى حدا بجيرانى وزملائى بالعمل والدين يعاودونى من وقت للاخر الي ايداعى احدي مستشفي...

كسي بياكلنى .. من جزئين قصص سكس عربي

صورة
  اسمى هدير 21 سنه متفوقه جداا وبدرس بكلية الهندسه صعيدية الاصل واسكن بمنطقه شعبيه وبسبب جمالى عانيت كتير من نظرات الاعجاب فكل اللى حواليا نفسهم فيا حتى شباب قرايبى وزمايلى بالجامعه السوبر ماركت فكل اللى يشوفنى يتمنانى لدرجة ان ابن رجل اعمال شهير شافنى وانا مروحة من الجامعه هدى العربيه وقالى يا انسه ممكن اوصلك ؟؟ فمشيت فى حالى ومبقتش عارفه اعمل ايه اشتمه ولا اسكت ولا ازعقله فسكت ومشيت فى حالى الا ان شاهده بعض الشباب ووجدوا انى مش متجاوبه معاه فعرفوا انه بيعاكس فقربه منه وشتموه وراح واخد العربيه وجري .. والشباب تركونى امشي وحتى مكلمونيش ولا حتى انتظروا اشكرهم على شهامتهم سبونى ومشيوا فى حالهم ..فحسيت بالامان بجد ياه فى شباب محترم كده ؟؟مكنتش متصورة بصراحه ان حد بيقف فى المواقف دى ..ومر يومين كده ولقيت نفس الشاب بتاع العربيه جاى ناحيتى بس على رجله كان راكن العربيه عملت نفسي مش واخده بالى فنادانى وقالى انتى فكرانى بعاكس ؟؟ على العموم انا اسف لوكنت ضايقتك وسامحينى وسابنى ومشي ..عجبنى جدا احترامه .. وتانى يوم لقيت واحده صاحبتى بتنادينى وبتقولى في واحد قالى انه جالك بس انتى اتاخرتى عليه ...

من اجمل ما قرأت من قصص الجنس قصص سكس عربي

  تانى يوم قابلت مدام منى اخت سناء ودى سيده متزوجه عمرها 27 سنه وجوزها عنده حوالى 30 سنه وعايشين قصة حب مستمره .. تلفت الانظار ... فاقتربت منها وبدات صداقه معاها .. وبعد حوالى اسبوع اصبحت انا وهيه كاننا اصدقاء من عمر طويل .. وبدات اسالها عن الحب والعلاقه الزوحيه وهى تجيب .. لغاية ما وصل الحوار بينا للكلام عن الجنس .سالتها .هوه الراجل ممكن زبه يفضل واقف وينيك كام مره فى اليوم .. فضحكت وقال لى ايه ده انتى ايه اللى عرفك الكلام ده .. فقلت لها لاه انا عايزه اعرف معلومات عامه بس .. علشان استفيد لما اتجوز فضحكت وقالت لى لا انتى مصيبة وبعدين انا ها اعلمك نظرى وعملى .. النهارده تعالى معايا البيت واستاذنت من ماما انها تاخدنى معاها علشان تورينى شويه حاجات عندها وماما وافقت على طول .. وصلنا البيت عند مدام منى ودخلنا قالت لى البيت بيتك اوكيه انا ها اغير هدومى واعملك حاجه تشربيها .. عندك التليفزيون والكمبيوتر ماشى فقلت لها مفيش مشكله . اتجهت مباشرتا الى الكمبيوتر وفتحته واخذت ابحث فيه حتى وجدت ضالتى ... فيلم جنسى .. واو .. ايه ده ... وجدت فتاه تجلس على زب واحد ويدخل فيها وهى تتاوه بصوت عالى واخر...

رنا وصاحب السوبر ماركت قصص سكس عربي

  رنا عمرهه 15 سنة لاعبة كرة طائرة تحب عمر جيرانهم عندة اسواق قريب عليهم عمرة 29 سنة و هو يحبهه جسم رنا حنطية كلش جذابة جمالهه عادي بس كلش جذابة طيزهه صغير و صدرهه وسط بس واكف مملعوب بي جانت متعرف حتى تفرك ممجربة ابد الانحراف بقت تحجي وي عمر كل يوم من الصبح لليل ع نت حست رنا اكو ديصير عدهه اشياءات من تحجي وياة عمر فمرة من المرات الظهريةجاي يحجون فصار الموضوع انحراف و بدة يتغزل بيهه عيونج حلوين و نزل لصدرهه خلاهه تنتهي كامت متعرف شنو تسوي و كامت اصير عدهه شهوة قوية لعبت بصدرهه ونزعت لفانيلة بقت بلستيان تعصر صدرهه و تمشي ايديهه على صدرهه تتحسسة و هو يحاجيهه انحراف بعدين كال الهه اشجاي اسوين هي بصرت ناصي خدرانة مجاي اسوي فكال الهه تعالي للمحل اني فاتح باب وحدة كأنة معزل رنا لبست و طلعت بسرعة للمحل دخت عمر سد الباب مال محل كالتلة ليش سديتة ليشوفني احد فتت كال الهه محد بلشارع شفت لكاميرات كعدت وهو يتغزل بيهه ومشتاقلج حبي هية جواهه نار و كسهه متعرف شبي قرب وجه ع وجهه و باسهه من شفتهه و هية غمضت عيونهه عمر بقة يبوس بيهه و شالهه حضنهه و يبوسهه من شفتهه و ركبتهه رنا نزعت فانيلتههعمر صافن شج...

في العمارة القديمة قصص سكس عربي

  في العمارة القديمة قصتى تبدا عندما كان عمرى 19 سنه وكنت اعشق السكس جدا والنيك ولم اكن قد مارست الجنس مع اى فتاه وكنت أتمنى ان امارسه.. اسكن فى عمارة قديمة و يوجد بها امرأه فى قمة الجمال والروعه فقد كانت مثل الملاك لا اجد الكلام الى يعبر عنها فهى امراءه بيضاء طويله فى حدود 173 ووزنها 70 كيلو تشبه عارضات الازياء لها شعر اسود ناعم جدا ولها عينين لا يستطيع احد ان يقاومهما و كنت اتمنى ان امارس معها الجنس او حتى اقبلها فكنت اختلق اى وسيله لكى افتح معها حديث وكانت تنظر لى نظرات كلها حيره ولكنى كنت اخاف ان ابادرها الاول فكم كنت اتمنى عندما الاقيها ان انقض عليها وافترسها ولكنى كنت اخاف من رد الفعل ومازلت افكر بها واحلم بها فكم من كمية اللبن انسكبت على صورتها وانا اتخيلها فعندما اراها لا استطيع ان امسك نفسى وعندما اقابلها على السلم لا افكر فى شى غير ان اسرق منها نظره او اشبع من شكلها عندما اراها لا اعلم ما يحصل لى و لا استطيع ان اخبىء الانتفاخ الكبير فى بنطلونى فقد كان يحرجنى جدا وهي تنظر الى اسفل حتى تقترب منى وتلاقينى باجمل نظره وتقولى لى ازيك فقد كنت اجن منها ومن نظراتها فهي تلاحظ انتفا...

قصه تحرش حقيقيه من بطولتي قصص سكس عربي

  [CENTER][SIZE="4"]قصه تحرش حقيقيه 👌 اولا انا بطل القصه 😂 النهرده كنت في المرج و هركب المكروباص علشان اروح فا واقف برا مستني يحمل علشان اقعد علي الكرسي القلاب علشان ابقا جنب الشباك المهم المكروباص قاعد في بنت في الكنبه اللي قبل الاخيره سنها حوالي ٢٢ او ٢٣.. في نفس عمري يعني كانت لابسه طرحه و مطلعا شعرها بره الطرحه و لابسه سوي شرت ديق اوووي و ب زاز ها متوسطه كدا بس مشدودين و عماله تبصلي الكنبه اللي ورا اتملت و اللي هيطلع اجباري هيقعد جمبها رحت طلعت انا و قعدت و حظي الحلو ان الكرسي القلاب اللي جنبي في واحد مليان شويه قعد عليه فا اطرني الزق فيها شويه بس انا علشان مبقاش قليل الزوق في البدايه و محرجهاش قدام العربيه اعتزرتلها و حاولت ابعد رجلي عن رجلها و كانت لبسه بنطلون جينس مللللبن المهم انا بشيل شنطه جيم ديما اللي هي عريضه دي رحت حاطتها علي ركبي و حطيت اديا علي ركبي من نحيتها و خليت صوابعي من برا فا لو هي عايزه حاجه هتخبط في صوابعي المهم العربيه اتحركت و الدنيا زحمه و واقفه لقيتها بصتلي و قالتلي اقعد براحتك متزنقش نفسك قولتلها المهم انتي تبقي مرتاحه و ابتسمت راحت ابتسمت هي كم...

الطالب الجامعى وزميلته قصص سكس عربي

  خلال دراستي الجامعيه ، تعرفت على زميلة لي في احد الفصول الدراسيه و كانت لطيفة جدا معي. في احد الايام دعتني لتناول العشاء في شقتها فترددت قليلا فطمانتني انه يسكن معها في الشقه 3 زميلات. عندها تذكرت انه بدا من الليله ستكون هناك عطله سنويه وان معظم الطلاب سيسافرون وبكون وحيد فقبلت دعوتها ووعدتها انني ساتي الى شقتها في الموعد المحدد. في تلك الليله فعلا الجامعة كانت فاضية من الطلاب وكنت مبسوط اني سازور تلك هالبنت اللي كانت دائما تبدي لي الاعجاب. لما رحت الى شقتها كانت قاعده تطبخلي العشاء وحسستني بالاهتمام من وصولي. اخذتني في البدايه تفرجني على شقتها وكانت كبيره تسع اربع او خمس طلاب. كانت لابسه ملابس ضيقه والوانها جذابه جدا وكنت الاحظ تفاصيل جسمها وهي تمشي قدامي لان البنطلون كان فاضح كل التفاصيل. وكانت كل ما تكلمت معي تضع عينها في عيني وتمسح بيدها على رقبتها واعلى صدرها حيث كانت الازرار العلويه للبلوزه مفتوحه وكانت عيني تتابع الخط الموجود في وسط صدرها. بعد ان فرجتني على الشقه تعشينا ثم سالتني ان كنت احب مشاهدة افلام كرتون للكبار فما فهمت قصدها لكني هزيت راسي بالايجاب على اي حال. بعد مض...

قحبه من صغرى …قصه حلوه وممتعه قصص سكس عربي

  إسمي .. عبير . فتاة جميلة جداً و مدللة جداً . في الثانية عشر من عمري . والدي طبيب مشهور في الخمسين من عمره . ووالدتي في الواحدة الثلاثين من عمرها سبق أن كانت تعمل ثم تفرغت للمنزل قبلولادة أخي الصغير . نقيم في فيلا جميلة وسط حديقة كبيرهفي حي راقي انتقلنا إليها قبل عام تقريباً بعد أن أتم والدي بنائها . يقيم معنا في المنزل خادمه اسمها زهرة وهي فتاة مطلقة في الثانية والعشرون من العمر تقوم بأعمال المنزل وسائق اسمه عصام يقوم برعاية الحديقة و نظافتها إضافة إلى عمله كسائق لي و لوالدتي . ويقيم عصام في ملحق كبير بالقرب من البوابة وقد التحق بالعمل لدينا منذ إنتقالنا إلى هذه الفيلا وهو في حوالي الخامسة والعشرون من العمر أسمر البشرة طويل القامة عريض الجسم قوي جداً يعمل كل ما في وسعه لإرضائنا . كانت سعادتي لا توصف بالمنزل الجديد و حديقته الجميلة و مسبحه الكبير . وكنت بعد أن أنتهي من مذاكرتي أنزل عصر كل يوم إلى الحديقة أستمع إلى أصوات الطيور العائدة إلى أعشاشها … أمضي الوقت على أرجوحتي أو أنزل إلى المسبح حتى الغروب .وغالبا ما كانت خادمتنا زهرة تنزل معي إلى الحديقة وتراقبني عند نزولي للمسبح حسب ...

نيك يا دكتور نيك قصص سكس عربي

  زوجتي الحت علي ان اخذ معي بنفس السيارة ليلى صديقتها وجارتها ، لان مكان عملها لليلى قريب جدا على مكان عمل زوجتي . وكانت تجلس زوجتي بقربي ، اما ليلى فكانت تجلس في المقعد الخلفي وكانت زوجتي تنزل من السيارة لان مكان عملها اقرب من مكان عمل ليلى . كانت ليلي تنزل من المقعد الخلفي وتجلس بقربي لغاية وصولها الى العمل ، ثم اذهب انا الى عيادتي كالمعتاد ... . وحيث اني اعمل طبيبا اخصائيا في المسالك البولية والتناسلية وكطبيعة عملي كدكتور .... قالت لي ليلي في احد الايام وهي تجلس بقربي في السيارة ،، دكتور اريد استشارتك بموضوع هام لكني كنت محرجة من زوجتك وكونك طبيب ارجو ان تحافظ على السر ........ ابتسمت في وجهها وقلت لها : كل الامور النسائية بالنسبة الينا نحن الاطباء هي اسرار كما اننا لانجد تحرجا في الكشف عن مرضانا سواء كانوا ذكورا ام اناثا فهذا امر طبيعي . ثم شعرت ليلي بانها مرتاحة لتاخذ موعدا معي من اجل زيارتي في عيادتي الخاصة .. وتم تحديد موعد والامر بالنسبة لي لايعدو عن مريضة .... مثلها مثل اي غيرها من المرضى تريد الاستشارة والنصح . جاءت ليلى الى عيادتي .... انها بيضاء البشرة متوسطة الطول حوال...